21 Şubat 2015 Cumartesi

Margarita Tortilla Pizza


 Şuan yapmam gereken o kadar sey var ki.Ama hiç birini yapmakta içimde gelmedi kendimi bloga attım.Belki yazdıktan sonra istaha gelirimde baslarım bi yerden bilemiyorum.Hala okula konsantre olmus degilim.Ama projeler,ödevler beni kendime getirecek gibi gözüküyor :)
Gecen gün tuzludan cok tatlı tarifleri üstünde arastırma yaptıgımı gözlemledim.Sanki tuzlu yiyecekler,atıstırmalıklar olmazmıs gibi.Ama sonunda bir tuzlu tarifimide eklemiş olucam.Şimdilik pratiklik yönüyle deginicem ama ilerleyen günlerde belki pizza hamuruda yaparım.Gerci hiç pizza hevesim olmamıstır,zaten sarküteriyi dısarda ve evde tüketmedigim icin yiyecegim vegan pizzalarda keyif vermiyor acıkcası.Bu yüzden aramızda bi soguma var.

 Bugün pizzaya deginmemin sebebide yaptıgım corbadan sonra ekmek niyetine yiyecegim ama lezzetli bisey olsun istedim.Hazır mozarella,reyhan varken buzluktaki tam bugday lavası cıkarıyımda corbayı ısıtıp yiyene kadar sıcak pizza hazır olsun dedim.Sizde kendinize,cocugunuza pratikce evde pizza yapmak isterseniz bu yolu deneyebilirsiniz.Hem cocugunuz mutlu hemde siz zor durumdan kurtulmus olursunuz.Diger bahaneler ise cok acıkmıs ama siparisi bekleyemeyecekseniz,canınız cekmiş ama dısarı cıkmak istemiyorsanız yada yeterli paranız o an icin yoksa,benim gibi atıstırmalık yada malzeme degerlendirimi için güzel bir tarif bence.Tabi üst malzemesi sizin damak zekinize göre değişebilirde.Bakalım siz hangi bahaneyle hangi malzemelerle yapacaksınız :)

Margarita Tortilla Pizza

Malzemeler:

1 adet tam bugday tortilla yada lavas
2 yemek kasıgı salca
1 yemek k su
1 avuc rendelenmiş kasar
Mozarella
Domates
Reyhan (yada feslegen)
Tuz,Kekik

Yapılısı:

En basta fırınımızı 180* calıstırın ısınadursun.Salcaya 1 yemek k su,tuz,kekik yada istediginiz baharatlarla sosumuzu olusturun.Lavasın üstüne sürüp yayın.Rendelenmiş kasarıda serpin.Ardından domatesi,reyhanı dograyıp lavasımızın üstüne peynirlerimizle birlikte dizin.En üstüne yine kekik yada istediginiz baharatları serpebilirsiniz.Fırında peynir eriyip kızarana kadar pişirin.Yaklasık 20 dakikayı buluyor.Şimdi erimiş peynirinizle keyif yapabilirsiniz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder